Madonnerrrr

Som bög är det min uppgift att skratta åt Madonnas patetiska försök att bli poppis i gayvärlden som hon kallar "Confessions On A Dancefloor". Hon märkte att hennes I'M-A-MOMMY-NOW-stil inte gick hem hos folket så värst så hon bestämde sig för att det var bäst att dra på sig en baddräkt och smutskasta en med bröstcancer ("Kylie kommer alltid vara tvåa").

Problemet är att folk går på det. Det går hem i stugorna. T o m jag har börjat gilla två låtar på den fruktansvärda skivan. Min senaste hang up (HAHA FATTA NI DEN?) är "How High?".



Som enda bög på denna blog är det också min uppgift att sammanställa en Madonna 10 i topp.

10. Gone [Music]
9. Borderline [Madonna]
8. Frozen [Ray of light]
7. Oh father [Like a prayer]
6. What it feels like for a girl [Music]
5. Hollywood [American life]
4. Holiday [Madonna]
3. Nothing really matters [Ray of light]
2. Deeper and deeper [Erotica]
1. Don't tell me [Music]

/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback