WHAT THE DUCE?

Jag gör ALLT i min makt för att bli så impopulär som möjligt. Jag har inte klippt mig på snart 1½ år, jag duschar sällan, har jämt samma fula kläder, lämnar typ aldrig mitt hem, rakar mig inte, är otrevlig mot alla, petar i näsan samt tror att jag är något - som M på love at first site så himla fint beskrev som det värsta man kan göra i Sverige.

Varför i hela friden får jag då knulla så jävla mycket? Varför blir alla som jag knullar kära i mig? Jag vill inte ha något förhållande men lyckas hamna i dem lika ofta som Fi byter ledning. Elizabeth fucking Taylor har haft färre förhållanden än mig.

Har jag kommit på hemligheten till popularity?

Ps. Jag vill knulla med mitt exs kompis. Han är så jävla snygg.

/Victor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback