I'm going back to the future

Jag känner liksom för att vara som den slampiga i Charlies Angels (serien, inte filmen för gudars skull) i vår. Komplett med blont svall och pastelläppar. Vi får se hur det går, jag lägger den planen i prio 1-högen.

Annars:

- Siktar på nytt jobb, flytt, uppgradering, etc. Om jag inte får det skjuter jag kungen. Och det är ett lovord.

- Har fått insektsproblem i hemmet på grund av vanvård, men hey, jag är en kvinna i karriären, jag orkar inte se till sånt. Hoppas de självdör.

- Har börjat få ont i hjärtat av ballader, mitt hjärta fick sig nog en törn ändå during the awful beak-up.

- Jag vill gå på dejt i veckan, jag är beredd att betala för det.

Ciao beloved ones,
Chloë

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback