Never ever should have

Anonyma Alkoholister har aldrig varit hetare, möjligen under en perod runt millenieskiftet men nu. So hot right now. Tacka Lindsay Lohan för det.

Well, jag var ju på arbetsintervju. Jag gjorde väl ingen direkt succé. Det är roligt, jag vet exakt hur jag ska vara och vad jag ska säga men jag gör det aldrig. Jag bara sitter och glor. Oh well, som Jade i Top Model 6 säger: "Oh, wonderful-faboulos."

Nevermind. I morgon får jag ett stort arv och jag tänker spendera varenda krona på kläder, skor, accessoarer och smink. Tack gud.

Ps. H&M:s skyltdockor har turbaner. Vad är det här? Mellanöstern? Wicked fugly.

Ciao darlings,
C


Kommentarer
Postat av: Hydrabase

Bästa bloggen!

2007-01-24 @ 13:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback