Oops, we did it again.

Jag och Chloë råkade supa/knarka/knulla bort vårt lösenord så jag fick vara med i jävla Det Okända för att få tag på det igen. Men nu är vi back.

Okej Filippa K A/W 07-08 visningen i Torsdags, ett ord: HAHAHAHAHAHAHHAHAHA

Alltså varför såg kläderna ut som thailändska kopior på Kappahls sportwear från 98? Jag får panik. Den enda anledningen till att folk går dit är trots allt gratis sprit. Sure de hade lite skumpa, men den tog slut vid 22.30, och inte för att folk blivit redlösa. När man skulle hämta ut sin jacka hade varenda jävel en svart Filippa K-jacka hängandes i gareroben (jag hade förstås Raf Simons), liksom WHY??? Tror ni Rasmus ska kasta freebees på er för att ni promotar deras fabulous brand? Speaking of freebees, årets gåva: En vitmålad IKEA-pall... Jag lämnar det där.

Efterfesten på Berns var ett skämt utan spriten. Inte en tutte sågs flänga runt. Jag är besviken. Jag är mycket besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback