X-ter Lindarw - The update

Okej okej. Jag vet att ni alla har undrat så hur det gick med det där Miss Dolce Vita (alltså då snackar vi inte Emma Andersson) mysteriet. Och jag har efter intensivt forskande fått reda på följande:

Det var inte Christer på bilderna.

Vet ej om jag är lättad eller ledsen.

Har även tagit reda på hemligheten med vart kuken tar vägen, jag vill varna känsliga läsare att detta är sjukt gross.
Alltså mannens skrotum har en naturlig funktion att åka upp och ner i kroppen beroende på hur mycket det behöver värmas/kylas. Om man vill få på sig en lika sexig string som Christer, på bilden lite längre tillbaks i bloggen, då måste man trotsa väderlekarna och trycka upp pungkulorna in i kroppen själv och sedan rtrycka bak penisen och slapa på lite tejp.

Alltså jag får så jävla ont i pungkolorna när jag tänker på det.

/Victor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback