Alive

Sådär. Nu när Chloe löst sina kärleksproblem med alkohol så kan jag berätta om hur en fin kärlekshistoria kan se ut:

I lördags var jag ute och var, som vanligt, skitsnygg. En fransman som jag haft nöjet att träffa en gång förut på en förfest i somras kommer fram till mig och säger (med sin sexiga franska brytning) "I can't believe you're here. I dreamt we had sex last night, and I told [gemensam vän] about it, and now you're here... Want to make the dream come true?". Who says no to that?
Dagen efter bjuder han tillbaka mig till hans lånade lägenhet då det är hans sista dag i Sverige. Vi dricker Cava och storröker och ligger i soffan och hånglar. Vi klär av oss och ligger i flera timmar och bara hånglar och kollar på varandra. Vi sätter senare på en film som vi låtsas att vi ska se, och börjar vi ha fantastisk sex. Vi håller på i några timmar och när jag ska komma så spänns varenda muskel i min kropp och fransmannen ligger bara och kollar på mig medan jag runkar mig själv till orgasm. Efter jag sprutade kollar han mig i ögonen och säger (again, with the accent): "fuck, you're beautiful".
Dagen efter väcks jag av att han varit och handlat och lagat en fantastisk frukost. Han frågar "are you hungry?". Egentligen äter jag aldrig före tolv, men vad fan ska man göra?

Plingade till i min iPhone på kvällen. Han var på väg ut ifrån sin lägenhet i Montmartre, men ville bara säga att jag var perfekt för honom.

Synd man inte vill ha pojkvän.

/Victor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback